söndag 22/5

Herregud vilken deprimerande dag! Jag har känt mig trött, konstig och allt sånt där. Jobbigt!
Har dessutom druckit typ 5 koppar te idag(!!?), spillt ut en röhet kopp med te över hela min tröja och en massa mer ointressanta saker.
Sitter nu och lyssnar på Muse, nostalgi! Lyssnade nämligen en hel del på dem för två år sen så man får en hel del minnen när man lyssnar på texterna.
Det är sjukt vad tiden går snabbt alltså, jag blir nästan sur ibland. Vill bli 18 och myndig, skaffa körkort men jag vill ändå vara 10 år igen och inte ha något ansvar överhuvudtaget.




jag är trött och det syns. Och jag måste snart färga håret tror jag. Det blev
rejält blekt i utväxten i Turkiet.


3 sanningar om mig!
1. Jag är sjukt beroende av knäckebröd och om jag har hemma så kan jag äta ungifär 4-6 styckna på skolan och 4 hemma. Alltså typ 10 knäckebröd per dag!
2. Jag älskar att vara ute med vännerna, men jag tycker även att det är så sjukt jäkla skönt att vara hemma och se på en film.
3. Just nu är jag sjukt taggad för utgång! Fast jag är trött hehe.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Den var jätte bra ju :D

ähh det blir ju så ibland, man har lite annat att göra ibland ju ;)

Det låter ju suuuuuper mycisgt det =)

2011-05-23 @ 13:48:45
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0