Superdupermegagigantisktnöjd

Fågelprovet gick bra, rapporten är inskickad, Bosse(matteläraren) sa att ALLA i klassen är godkända på nationella och jag är nöjd som tusan!
Vet inte vilka poäng jag får på matten, men hoppas få liiite mer än 20 som är G. Men vi får se. Är iallafall superdupernöjd att allting är klart och jag kan åka på träning senare med gott samvete!

Det enda som skulle göra mig mer nöjd vore om pappa började laga maten, NU! Är hungrig!

Nu ska jag dra och hämta min moped som jag glömde vid tågstationen.
Tar med min lilla söta bror Lias så blir det inte lika tråkigt!



Vet inte om jag har lagt upp denna bilden. Men iallafall jag när jag var 11-12 år?
Lite skillnad på då och nu tycker jag!


Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

frågestund på bloggen, fråga gärna någonting! :)

2011-05-26 @ 18:50:46
URL: http://jjohannapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0