tomorrow, tomorrow I love you tomorrow

Nej nu ska jag sova gott folk.
Det är helt sjukt, men jag är taggad inför imorgon. Inte inför orienteringen, utan för NP.
Vill verkligen få det gjort, bevisa för både mig själv och läraren att jag KAN om jag vill och inte slarvar. Det MÅSTE gå bra imorgon, kommer deppa ihop totalt annars. Men nu har jag pluggat och jag ska göra mitt allra bästa och det är det viktigaste.


Nu blev det mycket tjat om NP men ni får stå ut endast idag. Lovar att det blir roligare inlägg imorgon. Nu behöver jag dock sova känner jag.


bild i repris. Men jag orkar bara inte ta nya bilder. Så får duga med "gamla " så länge. ( gamla = en vecka) ehe. Men dåliga cambilder räknas inte (a)



Puss!

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Det låter ju superbra det:D Jag är helt sjukt trött, men annars är det toppen:D

2011-05-18 @ 11:17:36
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0