usch,fy och blä

utvecklingssamtal. Gick väl hyfsat. Dock blir jag otroligt irriterad på våran mattelärare.
Jag fick IG på ETT prov och då var jag 1,5 eller två poäng ifrån. Sen fick jag EN HALV poäng från G en gång och då satte han IG:O Och nu skrev han G-IG i betyg!???
Vafan är det för fel? Nej nu jäklar ska jag plugga så han blir så innihelvetes förvånad. NU JÄVLAR!
Ursäkta svordomarna gott folk, men nu var jag verkligen tvungen.
Annars gick det helt okej, dock kunde svenskan ha varit liiiite bättre men men..
Ska sätta igång, men ska även hinna med hästen och en liten promenad. Ganska fullbokad dag!
Jobbet fixat nu också, känns skönt!


Och gud vad jag längtar till sommaren.  Så underbart är det!





Puss på er!

Kommentarer
Postat av: marie

Vad taskigt :O Usch för såna lärare

2011-05-17 @ 00:26:46
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Härlig bild:D

Allt bra med dig?

2011-05-17 @ 08:10:34
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0