snygga kläder!

slutade 5 över 12 idag, oerhört skönt. Dock har jag inte hunnit med så mycket ändå.
Har lagat middag ( hemmagjorda köttbullar och potatis)
. Också ska jag väl snart städa lite kanske.
En ridtur också om en stund och så måste jag plugga fåglar också. BLÄ!
Liksom varför lära oss fåglar? När kommer jag ha nytta av det? Svar: ALDRIG!
Jag ska ju inte direkt bli fågelskådare.



Funnit en jäkla massa fina kläder på HM nu som jag ska visa er. Och det syns verkligen vilka plagg som är inne nu i vår. Harembyxor och udda jumpsuits, löve it!



En jumpsuit från HM. Otroligt cool enligt mig. Och jag vill verkligen ha en jumpsuit. Och den blåa färgen är väldigt härlig!






Harembyxor, snygga men som ser otroligt sköna ut!

Otroligt snygga, udda och coola shorts.






Och tillsist denna söta klänning från Nelly.



 Åh vill ha alla dessa kläder! Så snyggt nu i sommar. Och denna sista passar superbra till en skolavslutnigen eller vid finare tillfällen!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida we

Vill ha de där shortsen fast i ett annat mönster, tycker egentligen att de är lite småfula men... älskar dem!

2011-05-25 @ 19:36:52
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida we

- Nä precis! :)

2011-05-28 @ 11:35:20
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0